خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 11:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی خبر داد؛

پیگیری احداث فاز دوم و سوم نیروگاه ابن یمین داورزن

نماینده مردم سبزوار، ششتمد، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن در مجلس از پیگیری احداث فاز دوم و سوم نیروگاه ابن یمین داورزن خبر داد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم  سبزوار، ششتمد، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری وضعیت صنعت، معدن و تجارت حوزه انتخابیه گفت: در این خصوص دیداری با وزیر مربوطه صورت گرفت و مسائل و مشکلات موجود مطرح شد تا دستورات لازم برای حل آنها داده شود.

وی اضافه کرد: در این دیدار مواردی از جمله؛ پرداخت معوقات تیم هندبال پیکان سبزوار درلیگ گذشته، پیگیری مشخص شدن سرمایه گذار و پشتیبانی جدید برای تیم‌هندبال پیکان سبزوار برای فصل آتی و پیگیری احداث فاز دوم و سوم نیروگاه ابن یمین داورزن صورت گرفت.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: همچنین در این دیدار وزیر صمت برای پرداخت مطالبات سال گذشته هندبالیست ها و مشخص شدن سرمایه گذار جدید این تیم‌ظرف روزهای آینده قول مساعد داد.

وی اضافه کرد:همچنین در این دیدار وزیر صمت ضمن تماس با مدیر عامل مپنا آخرین وضعیت نیروگاه سبزوار را جویا شد که  با توجه به اینکه مقرر است مالکیت نیروگاه به شرکت مپنا انتقال یابد پیگیری های لازم درخصوص احداث و راه اندازی فاز دوم گازی و واحد بخار تا تابستان سال آینده تکمیل و در مدار قرارخواهد گرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 381745
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار